21 December 2012

Koniec sveta sa nekoná

O tom, že skončili výhovorky

Ak som si začiatkom roka namýšľal, že nemám na to, aby som pretavil svoje sny do reality, po dnešku už nemám viac na výber. Už ma unavuje neustále hľadať dôvody, prečo sa mi nedarí v tom čo chcem, prečo  nepíšem dobré texty, prečo nekomunikujem efektívne a prečo je také ťažké so mnou niekedy vyjsť. Dnes mal byť koniec sveta, neviem už koľký v poradí v mojom, mladom živote. Opäť nič. Nie, že by som tomu veril, len mi došla aj tá posledná výhovorka.

Začínam makať. Vždy sa mi viac darilo, keď som bol pod tlakom a v nasledujúcich dňoch pocítim veru poriadnu záťaž. Verím, že konečne nastal čas dozrieť a dostáť všetkým svojim slovám, sľubom a želaniam. Možno tento text vyznie naivne, mňa má však pozitívne motivovať k dosiahnutiu lepších výsledkov.  Viem, že ma to bude stáť veľa síl, ale nakoniec sa to podarí.

A čo by som teda chcel zlepšiť? Čo má čaká? Nekonečná drina. Sebazaprenie. Pevná vôľa. Sebavedomie. Trpezlivosť. Výdrž. Tolerancia. Rozvoj osobnosti. Nepohodlie. Toto všetko a ešte o mnoho viac. Blíži sa Nový rok, ale nechcem to brať ako predsavzatia, ktoré sa nakoniec predsa len porušia. Konečne chcem siahnuť na všetko to po čom snívam. Po šťastnej rodine (v trojici), po neustálom písaní (poviedky, recenzie), po radosti zo života a najmä po prežití každého jedného dňa naplno.

Veď koľko koncov sveta sa ešte môžem dožiť?

Kompeltný zoznam predpovedí o konci sveta môže nájsť tu:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events

1 comment: